15 Lis Snížení emisí potvrdilo oficiální měření! První vlaštovka
Další vozy v běžném provoze s H2i
Zkoušky pokračovaly na dalších vozidlech, různých motorizacích, objemech a paliv (nafta, benzin, lpg) Vyhodnocoval jsem dopady na motory, výkon, spotřeby, referencí zákazníků a sbíral poznatky řidičů, kteří s vozy jezdí.
Proběhl první emisní test na voze Ford Mondeo 2.0Tddi, ještě před samotnou instalací H2i jednotky. Psal se Únor 2010 a vůz testy neprošel! Výsledek kouřivosti byl 1.31.
Snížené emise díky H2i potvrzeny na STK při měření emisí
Již v Březnu 2010 proběhl druhý test na stejném vozidle s již instalovanou H2i jednotkou, se kterou vůz ujel přes 3000km a Mondeo již emisní test splnilo..Výsledek byl 0,92
Třetí test proběhl ještě téhož roku 2010 v Listopadu, po ujetí bezmála 30.000km a hodnota kouřivosti se snížila na pouhých 0,60!
Hodnota kouřivosti Fordu Mondeo 2.0TDDI 66kw se již během prvního roku s provozem H2i jednotky snížila o více než polovinu!
Sorry, the comment form is closed at this time.