Ekologie s jednotkou h2i

pan-vodicka-ekologie-s-vodikem-mereni-emisi-snizeni-emisi

Podpořit ekologii snížením emisí výfukových plynů

Přídavkem vodíkového plynu do motoru, se zvyšuje účinnost spalování. Fosilní paliva shoří mnohem efektivněji.

  • sníží se teplota výfukových plynů v motoru, které tímto prodlužují životnost silně namáhaných částí motoru (hlava, ventily, výfukové potrubí)
  • sníží se kouřivost a množství jedovatých látek (nespálené uhlovodíky HC)
  • sníží se spotřeba paliva

Smogová situace v Moravskoslezském kraji

Emisní limity

Smog se už dávno stal součástí našich životů a tmavou oblohu lze vidět na každém horizontu. Emisní limity jsou v některých měsících překračovány až šestinásobně. Mohou za to auta, továrny a kotle na tuhá paliva.

Snížení nespálených uhlovodíků HC

Používáním našeho zařízení se výrazně snižují emise motorů. Každý rok provádíme testy měření emisí. V roce 2019 se chystáme do Ústavu pro výzkum motorových vozidel abychom provedli podrobnější měření. Chceme dýchat lepší vzduch.

Snížení nespálených uhlovodíků HC

Snížení emisí si můžete změřit na každé stanici emisní kontroly porovnáním výsledků před a následně po instalaci H2i jednotky. K snížení nedochází hned po instalaci, ale během ujetých kilometrů, kdy dochází k pročištění motoru, zhruba po 1000 km.

Zde jsou výsledky měření emisní kontroly dlouhodobě testovaného vozidla

Ford Mondeo 2Tddi – Diesel

r.v.2002 66kw

  • 1 test. Stav KM 218.287 16.2.2010. Výsledek 1,31 Ford nesplnil emisní testy.
  • 2 test. Stav KM 221.000 19.3.2010 proběhl již po montáži našeho prvního typu HHO zařízení a již po ujetí necelých 3000km klesla kouřivost na číslo 0,92.
  • 3 test. Stav KM 248.114 26.11.2010 výsledek 0,60
  • 4 test. Stav KM 294.274 25.5.2012 výsledek 0,51
  • 5 test. Stav KM 334.319 21.5.2013 výsledek 0,45

Výsledky testů

Jedná se o dlohodobý provoz jednoho vozidla, kde probíhalo měření na stále stejné stanici STK. Výsledky ukazují při každém testu nižší kouřivost.

S vozem bylo ujeto mezi prvním a posledním měřením 116.032Km, celkově pak tachometr ukazoval nájezd přes 334tkm.

Výsledek měření ukazuje snížení kouřivosti o bezmála 70% a jednoznačně pozitivní přínos pro ekologii. Motor má ujeto více km, měl by vykazovat horší výsledky, ovšem ukazuje opak.

Mazda 626 2.0 – Benzin r.v.2000

  • Obsah CO při prvním testu 0,485
  • Další test proběhl po ujetí cca 10.000 km a obsah CO při druhém testu 0,010
  • Další zajímavou hodnotou jsou také nesplálené částice HC (nespálené uhlovodíky), které klesly o více než 80%.
  • V druhé tabulce jsou hodnoty měřeny nejprve bez zapnutého HHO systému a ukazují snížení emisí. Je to dáno tím,že se motor pročistil, a proto jsou hodnoty daleko menší, než před začátkem testu. Další hodnoty jsou již se zapnutým HHO článkem a naměřené hodnoty jsou ještě nižší

Chrysler Grand Voyager 2.8CRD

Testy na začátku a další test stejného vozu po roce, s nájezdem vyšším o 20.000 km.

Výsledek je nižší o více než 50%! Hodnota kouřivosti vozidla je na úrovni nových vozů s DPF filtry!

Alternativní paliva – CNG, LPG, vodík

V novém tisíciletí se díky růstu automobilové dopravy a ztenčování zásob ropy zvyšuje potřeba nalezení nového paliva. V současnosti jsou postupně zaváděna alternativní paliva, jako je například bionafta, LPG nebo CNG, která jsou spalována v upravených konvenčních spalovacích motorech. Tato alternativní paliva ale nemají dostatečný potenciál trvale nahradit benzín a naftu. Vodík, oproti výše uvedeným alternativním palivům, se pomalu stává palivem nového tisíciletí.

Vodíkový motor

Vodík je nejlehčím, nejjednodušším a nejrozšířenějším prvkem vyskytujícím se v přírodě na Zemi i ve vesmíru. Oproti benzínu, je rychlost šíření plamene při spalování vodíku řádově vyšší, což celý proces spalování přibližuje k termodynamicky ideálnímu cyklu motoru. Zvyšuje se tak termodynamická účinnost cyklu.

Vodík má velmi vysokou difuzivitu

která je způsobena velmi malou velikostí molekul vodíku. Schopnost vodíku rozptýlit se ve vzduchu je podstatně větší než u benzínu a je výhodná ze dvou důvodů

  • Usnadňuje tvorbu homogenní směsi paliva a vzduchu, což s sebou přináší lepší hoření směsi
  • pokud dojde k úniku vodíku do okolního prostředí, vodík se rychle
    rozptýlí a nedojde k žádnému ohrožení

Jednoduchou úpravou automobilu již dnes získáváme možnost používat ekologický systém. Pomocí H2i palivového článku, který z vody separuje vodík a kyslík pomáháte snižovat vypouštěné emise svých vozidel spolu s nižšími náklady za paliva.

Usazeniny z motoru a výfuku jdou okamžitě ven a motor již od prvních kilometrů jezdí lépe. Bez zápachu a kouře.

Při poskytování našich služeb nám pomáhají soubory cookie. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte více info

Cookie je krátký textový soubor, který navštívená webová stránka odešle do prohlížeče. Umožňuje webu zaznamenat informace o vaší návštěvě, například preferovaný jazyk a další nastavení. Příští návštěva stránek tak může být snazší a produktivnější. Soubory cookie jsou důležité. Bez nich by procházení webu bylo mnohem složitější. Soubory cookie slouží k celé řadě účelů. Používáme je například k ukládání vašich nastavení bezpečného vyhledávání, k výběru relevantních reklam, ke sledování počtu návštěvníků na stránce, k usnadnění registrace nových služeb, k ochraně vašich dat nebo k ukládání nastavení reklam. Přečtěte si o typech souborů cookie, které Google používá, a o tom, jak společnost Google a její partneři tyto soubory cookie využívají v reklamě. Zásady ochrany soukromí popisují, jak při používání souborů cookie chráníme vaše osobní údaje a další data.

Zavřít