Výsledky měření emisí

pan-vodicka-mereni-emisi
emise

Výsledky snížení emisí

S H2i jednotkou Chrysler Grand Voyager ujel dalších 20 000 km. Provedli jsme druhý test, který nás mile překvapil. Výsledky emisních měření byl ještě nižší. Dostali jsme se na 85% pod limitní hranici.

emise-kour-z-vyfuku

Diesely přestaly kouřit

Velkým překvapením je výrazné snížení kouřivosti u dieselů. A výrazné snížení škodlivých nespálených uhlovodíků (HC).

Chrysler Grand Voyager 2.8 CRD 110 kW r.v.2004 s H2 systémem

Silný diesel a nízké emise.

Chrysler Grand Voyager. Auto jsme zakoupili v roce 2014. Jeho nájezd byl 181 000 km. Tento diesel je dost hlučný, je to pouze čtyřválec. Po instalaci našeho H2 systému došlo okamžitě k jeho ztišení a celkovému zlepšení jeho chodu, který se podobá projevu šestiválce. První test měření emisí jsme udělali až po dvou letech provozu (při koupi byla nová STK i emise) a ujetých plus 63775KM od koupě.

První měření emisí

První výsledek měření po dvou letech provozu s H2 systémem na voze

.

Povolená kouřivost je dle TP 1,50 a výsledek je 0,47! Takto nízké hodnoty mají vozy menší kubatury s DPF filtry! Chrysler má pouze katalyzátor, bez DPF. Nízké emise prokazují skutečnost, že je motor ve velmi dobrém technickém stavu.

Jednoduchá rovnice

Nízké emise-Nižší spotřeba paliva-Nevyžaduje servis-Vyšší výkon vozidla

Druhé měření emisí

V roce 2017 měl Chrysler o 20.000km více a tak jsme provedli další zkušební test na STK Dekra FM. Na voze jsme již testovali nový, Titanový H2 generátor Sedmé generace a tak nás velmi zajímaly jeho dopady na stav motoru. Výkon vozu je vynikající, plynový pedál pouze „lechtáte“ a motor se s dravostí žene dopředu. Žádná líná, dvoutunová krabice. Naopak, štika, která prostě s lehkostí jede a nekouří se ji z výfuku, jak je běžná praxe u těchto (a nejen u Voyagerů) dieselů.

Na STK ujeto 264.442km . Výsledek kouřivosti 0,23! Tohle číslo je o 85% nižší, než je limitní hodnota povolena. U TŘINÁCT let starého vozu!

Víme, že drtivou většinu řidičů emise vůbec nezajímají. V překladu však tento výsledek měření znamená, že vozy upravené naší H2 technologií výrazně snižují jedovaté zplodiny, které proudí z výfuku ven. Vzduch je čistější, auto nekouří a hlavně tolik nesmrdí!

Jednoduchá rovnice

Nízké emise – Přídavek Hydrogenu prokazatelně zlepšuje parametry spalovacích motorů, tím zlepšuje jejich dynamiku, životnost a hlavně vzduch, který dýchá každý z nás.

Výsledek

Podívejte se na Vaše výsledky z STK a porovnejte s našimi. Garantujeme Vám, že po instalaci a provozu našeho H2 systému dojde k jejich snížení.

Udělejte ze svého vozidla HYBRID za zlomek ceny! Plaťte méně za paliva, drahý servis a náhradní díly! To rozhodnutí udělat něco jinak, je na Vás.

85

% pod limitem

Kia Ceed 1.6Crdi 66Kw s H2i

Úsporný diesel se spotřebou 4,3 l

KIA Ceed je oblíbené auto na českých a slovenských silnicích. Instalovaný H2 systém pomohl snížit kouřivost vozu, kde je hodnota o 47% nižší, než je limit. Spotřeba klesla z 6,3 l na 4,3 l. Všechny tyto informace nám laskavě zaslal náš spokojený zákazník, jemuž děkujeme za tyto důkazy o přínosu H2 systému ekologii.

Měření před instalací

Měření emisí ještě před samotnou instalací H2 systému

Měření po instalaci

Kia ujela zhruba 40.000km s H2 systémem a byl proveden test měření emisí.

Výsledek

Výsledek je nižší o 24%. Vozidlo o dva roky starší, má ujeto o 40tkm více a motor je v lepší „formě“.

Přejděte na „Modrou“ i VY. H2 je inovace, která Vám přinese novou radost z jízdy.

24

% nižší emise

Mazda 626 2.0i 85kW s H2i

Benzínový dvoulitr snížil obsah škodlivých nespálených uhlovodíků (HC)

Mazda 626.  U jeho dvoulitrové benzínové jednotky bez turba se snížil přídavkem Hydrogenu obsah škodlivých HC o 65%, ve vyšších otáčkách dokonce o 84%. HC je zkratka pro nespálené uhlovodíky. Obvykle obsahují karcinogenní aromáty, jedovaté aldehydy a také nejedovaté alkany. V motoru vznikají během spalovacího procesu, protože není zajištěn dostatečný přísun kyslíku a nebo je směs příliš chudá a obsah válce zcela neprohoří. Na slunečním světle reagují HC s oxidy dusíku. Díky tomu vytvářejí látky dráždící sliznici. V teplých měsících mají tyto látky vliv pro vznik jedovatého přízemního ozónu.

Ve voze byl H2 systém třetí generace. Dnes(rok 2019) máme generaci číslo 8 a tak lze očekávat, že budou výsledky ještě lepší.

Měření bez H2i – NEÚSPĚŠNĚ

Mazda 626 neprošla při emisním měření kvůli zvýšenému obsahu HC – jedovatých nespálených uhlovodíků.

Měření po instalaci – úspěšné

H2 pomohl snížit hodnoty HC o 65%. Při vyšších otáčkách dokonce o 84%.

Výsledek: VYHOVUJE

Dnešní přísné emisní limity dělají vrásky mnoha řidičům. Vystavené hodnoty dokazují fakt, že přídavek Hydrogenu sníží emise i Vašeho vozu!

Kontaktujte nás, nebo naše partnery a domluvte si termín instalace H2 systému do Vašeho vozidla.

65

% nižší hodnoty HC

Ford Mondeo 2.0TDDi 66kW s H2i

Po více než 100 tisíc ujetých kilometrů se emise zastavily na lepších hodnotách, než mají vozy s DPF filtrem (filtrem pevných částic).

Tento test u vozu Ford Mondeo 2.0TDDI 66kw probíhal stále na stejné stanici STK.  Při každém testu měření emisí byla naměřená nižší kouřivost.

Při prvním měření měl vůz ujeto 218.287km. Ve voze ješte nebyl instalován H2 systém. Po tomto prvním testu proběhly ještě další čtyři testy, na stejné stanici STK.

Mezi prvním a posledním měřením byl rozdíl 116 032 km. Poslední měření proběhlo při nájezdu 334 tisíc km. To už je slušný nájezd a stav motoru je mnohdy při těchto ujetých kilometrech na hranici životnosti.

Na posledním testu byla 70% nižší kouřivost.

Vozidlo o TŘI roky starší, o více než 116.000km více ujeto a hodnoty se zastavily na číslech nových vozidel s DPF filtry.

Tyto pilotní testy Fordu pro nás byly důležitým milníkem v rozhodnutí, pokračovat v našem projektu. Všechny naměřené hodnoty, dosažené zkušenosti, dynamika a lehkost s jakou tento vůz jezdil (a samozřejmě zpětné reference našich zákazníků) nás utvrdili v tom se nevzdát a dále pokračovat.

Protože děláme práci, která dává smysl. Tvořit, Inovovat.

Všechny velké věci začaly v minulosti stejně.

Měření emisí před instalací H2i jednotky – NEÚSPĚŠNĚ

1. měření po instalaci – ÚSPĚŠNÉ

Celkový výsledek

Po nájezdu 11500km s H2i jednotkou jsme naměřili emise nižší o téměř 70%. Dostali jsme na lepší hodnoty, než u vozů s DP filtry (filtry pevných částic).

66

% nižší emise

Měření před instalací

Stav km: 218 287

1. měření po instalaci

Stav km: 221 000

2. měření po instalaci

Stav km: 248 000

3. měření po instalaci

Stav km: 294 000

4. měření po instalaci

Stav km: 334 000

Při poskytování našich služeb nám pomáhají soubory cookie. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte více info

Cookie je krátký textový soubor, který navštívená webová stránka odešle do prohlížeče. Umožňuje webu zaznamenat informace o vaší návštěvě, například preferovaný jazyk a další nastavení. Příští návštěva stránek tak může být snazší a produktivnější. Soubory cookie jsou důležité. Bez nich by procházení webu bylo mnohem složitější. Soubory cookie slouží k celé řadě účelů. Používáme je například k ukládání vašich nastavení bezpečného vyhledávání, k výběru relevantních reklam, ke sledování počtu návštěvníků na stránce, k usnadnění registrace nových služeb, k ochraně vašich dat nebo k ukládání nastavení reklam. Přečtěte si o typech souborů cookie, které Google používá, a o tom, jak společnost Google a její partneři tyto soubory cookie využívají v reklamě. Zásady ochrany soukromí popisují, jak při používání souborů cookie chráníme vaše osobní údaje a další data.

Zavřít