Výsledky měření emisí - Jezdi úsporně a ekologicky H2i

Výsledky měření emisí

pan-vodicka-ekologie-s-vodikem-mereni-emisi-snizeni-emisi
h2i-snizeni-emisi-a-kourivosti-s-vodikem

H2i – Vodíková inovace spalovacích motorů. Inovace, která v době „výfukové“  dává smysl.

Vodíková technologie výrazně snižuje vypouštěné emise každého spalovacího motoru. Máme to změřeno

emise-kour-z-vyfuku

Diesely přestávájí kouřit

H2i snižuje kouřivost dieselů, snižuje hodnotu nespálených uhlovodíků benzínových motorů (HC).

Chrysler Grand Voyager 2.8 CRD 110 kW s H2i

Silný diesel a nízké emise.

Chrysler Grand Voyager 2.8CRD 110kw r.v.2004, automat. Jeho nájezd při koupi v roce 2014 byl 188 000 km s velmi hlučným motorem a novou STK.

Ihned po koupi jsme Chrysler upravili H2i systémem. Motor se výrazně ztišil, jeho projev se začal podobat šestiválci právě díky kultivovanosti a silnému zátahu již od nízkých otáček. Automat dřívě řadí vyšší stupeň a jízda je prostě zábavnější. Není to líné auto. Tahle dvoutunová velryba proplouvá provozem lehce. Jen lehké sešlápnutí pedálu a motor reaguje. Jede. Chce jet. Není nutnost ho vytáčet. A bez kouře z výfuku. Možná to zní jako jedna z dalších reklamních pohádek, obzvláště pak dnes, kdy se každý snaží čísla emisí snížit na nejnižší úroveň. Naše výsledky však ukazují skutečnost. Vodík motory čistí a dekarbonizuje. Zlepšuje spalovací proces a snižuje vypouštěné emise. A posunuje zážitek z jízdy na další úrověň. H2i dělá větší radost z jízdy. Vypnete ho a začne Vám chybět ten „drive“. Bez vodíku tam prostě není a rozdíl je jako jízda na kole, nebo elektrokole.

Obě Vás dovezou do cíle. S tím druhým bude ale větší zábava.

První měření emisí

První měření emisí tak proběhlo až po dvou letech provozu s H2i systémem v roce 2016. Chrysler měl ujeto v době měření 244.775km a po dvou letech provozu najel s H2i 56.770km

Výsledek kouřivosti na STK DEKRA FM ukázal hodnotu 0,47.

 69% pod povoleným limitem, tichý a klidný chod motoru, bez jakýchkoliv oprav od koupě vozu.

Nízké Emise – perfektní stav motoru.

Druhé měření emisí

Během jednoho roku ujel Chrysler Grand Voyager dalších 19.667km a my ho podrobili v roce 2017 dalšímu testu, na stejné stanici STK DEKRA FM.

Výsledek ukázal hodnotu 0,23.
To je 85% pod povoleným limitem.

Motor v perfektní kondici, bez výměn vstřiků, oprav nebo čištění  EGR ventilu. Bez používání aditiv nebo nějakých čistících úprav před měřením, nebo po celou dobu provozu s H2i. Pouze a jen provoz s H2i a naftou bez biosložek-EuroOil.

H2i – to je přínos pro ekologii a vysokou spolehlivost spalovacích motorů

 

Výsledek

Hodnotu 0,23 nedosahují obvykle ani malé 1,6Tdi vozy s DPF filtrem! Chrysler 2.8CRD rok 2004 dosáhl této NÍZKÉ hodnoty bez DPF filtru. V tomto roce ještě nebyly tyto vozy ani DPF filtry vybaveny a přesto má tak nízkou hodnotu. 

H2i čistí a dekarbonizuje motory. TRVALE. Dělá jízdu zábavnější a výrazně šetří přírodu a servisní výdaje motoristů. Máme to ověřeno každým dnem, za každého počasí, každou jízdou již od roku 2008

85

% pod limitem

Kia Ceed 1.6Crdi 66Kw s H2i

Úsporný diesel který jezdí s H2i pod 4L

KIA Ceed  Tento vůz je v provozu přímo majitelem, který H2i systém ve voze provozuje a laskavě nám zaslal výsledky měření z STK.

Výsledky jsou staršího data – před instalací H2i a samozřejmě další, již s nainstalovanou jednotkou H2i, kde se také prokázalo snížení hodnot kouřivosti.

Měření před instalací H2i

Výsledek bez H2i

Výsledek s H2i systémem

Výsledek měření s H2i

H2i přináší výsledky

H2i jednotkou, se hodnota kouřivosti snížila o 24%, v porovnání s předchozím testem a je o 50% pod limitem výrobce a rozptyl mezi měřeními 0, což svědčí o jeho bezvadném chodu.

Jak těžké je emise splnit si můžete přečíst v tomto článku, který pojednává přesně o tomto konkrétním voze.

https://www.auto.cz/mereni-emisi-v-roce-2018-kdo-na-emisich-neprojde-112591

50

% nižší emise stanovené výrobcem

Suzuki Ignis 1.3i benzín+Lpg+H2i

Hodnota CO na NULE, hodnota nespálených uhlovodíků na pouhých 11

Výsledky měření na Emisní stanici od našeho zákazníka, který provozuje H2i systém ve voze Suzuki Ignis.

Po takřka dvou letech provozu s H2i navštívil emisní stanici v Kojetíně, kde se i sami technici velmi podivovali nad nulovými hodnatami CO a nízkými HC- které jsou mimochodem mnohem nebezpečnější.

HC je zkratka pro nespálené uhlovodíky. Obvykle obsahují karcinogenní aromáty, jedovaté aldehydy a také nejedovaté alkany. V motoru vznikají během spalovacího procesu, protože není zajištěn dostatečný přísun kyslíku a nebo je směs příliš chudá a obsah válce zcela neprohoří. Na slunečním světle reagují HC s oxidy dusíku. Díky tomu vytvářejí látky dráždící sliznici. V teplých měsících mají tyto látky vliv pro vznik jedovatého přízemního ozónu.

Jak sami vidíte, H2i již dnes pomáhá jedovaté škodliviny snižovat.

H2i pomáhá snižovat tyto jedovaté plyny. Každou jízdou s H2i, zanechává Vaše vozidlo výrazně nižší škodliviny ve vzduchu.

Hodnota HC – jedovaté, nespálené uhlovodíky se zastavila na hodnotě  pouhých 11

Výsledek asi nepotřebuje komentář. Není totiž co popsat. Výsledek CO – NULA

H2i je EKOLOGIE.

Problém se splněním emisních limitů je dnes nejen u starších vozů častý.

H2i systém prokazatelně škodliviny snižuje a pomůže Vám udržet Vaše vozidlo v perfektní kondici. H2i snižuje Vaše náklady na servis a drahé opravy, výměny, repase. (EGRy, DPF, Vstřiky atd)   H2i slouží jako prevence drahých oprav a velmi nízké emisní hodnoty poukazují na fakt, že je motor ve výborné kondici. V opačném případě by nemohl nikdy dosahovat takto nízkých čísel emisních testů.

100

% nižší hodnoty CO

Ford Mondeo 2.0TDDi 66kW s H2i

Po více než 100 tisíc ujetých kilometrů se každým měřením hodnota kouřivosti stále snižovala. H2i – Systém pro udržitelnou budoucnost. Technologie pro čistý vzduch

Tento test u vozu Ford Mondeo probíhal na stále stejné stanici STK. Test byl dlouhodobý. Při každém testu měření emisí byla naměřená nižší kouřivost.

Mezi prvním a posledním měřením byl rozdíl 116 032 km. Poslední měření proběhlo při nájezdu 334.000 km.

O bezmála 70% se snížila kouřivost. Pro ekologii je systém H2i jednoznačně pozitivní přínos. Vůz by měl obvykle ukazovat horší výsledky při větším nájezdů kilometrů. Zde je to opačně.

Během celého testu jsme nikdy na motoru nic neměnili. Ford byl zakoupen ve Zlíně. Cestou domů, do Frýdku Místku (cca 130km) třikrát lehce trhnul. V zátahu. Motor Tddi,66kw. Předzvěst opravy vstřiků. Noční můra majitele každého naftového motoru. Provedli jsme první test kouřivosti na STK ve FM a instalovali H2i.

Fenomén trhnutí začal postupně klesat. Začal být méně častější (postupně tak 1x1000km) a dostalo se to tak daleko, že po překonání hranice 22.000km jízdy s H2i, se tento fenomén vytratil naprosto. Tato nepříjemná skutečnost již nikdy nenastala a vstřiky, ani nic jiného jsme na motoru neměnili, nerepasovali. Nikdy jsme také nepoužívali žádná aditiva do paliva, ani žádná prémiová paliva.

Vodík pročistil a znovuobnovil perfektní funkčnost vstřiků.

Čistý a dekarbonizovaný motor – to je dlouhodobá životnost a spolehlivost spalovacích motorů

Měření emisí před instalací H2i jednotky – NEÚSPĚŠNĚ

1. měření po instalaci – ÚSPĚŠNÉ

Celkový výsledek

66

% nižší emise

Měření před instalací

Stav km: 218 287

1. měření po instalaci

Stav km: 221 000

2. měření po instalaci

Stav km: 248 000

3. měření po instalaci

Stav km: 294 000

4. měření po instalaci

Stav km: 334 000

Citroën C5 2.0 HDi

Citroën jezdí stejně jako každé jiné auto. Rozdíl je pouze v tom, že tento jezdí s H2i. Žádný zásah do řídící jednotky motoru, žádný zásah do palivového systému.  Po dvou letech provozu s H2i nulové poruchy a výdaje. Perfektní stav motoru, nulové emise.

Emisní testy, najeto 224 176Km. Sedm let staré vozidlo, DPF při tomto nájezdu již obvykle vykazuje nutnost výměny.

Dva roky v provozu s H2i a výsledky měření z STK. Hodnota 0. Bezvadný stav motoru a DPF.

Ford SMax 2.0TDCi 120Kw r.v. 2011

Vůz denně v provozu od koupě 07.2019. Dovoz Itálie. Do vozu jsme instalovali H2i ve chvíli, kdy měl vůz již dle tachometru najeto 212.632Km.

Listopad 2020 – Stav KM. 249.656

Během celé doby provozu žádné poruchy, motor je v perfektní kondici. Perfektní stav DPF, EGR ventilu, vstřikovačů. Takřka neznatelný zápach z výfuku. Ekologická úprava technologií H2i je potvrzena dalšími výsledky.

Ford Smax nájezd km

Emisní test na stanici DEKRA F-M. 4.11.2020

MAX kouřivost je pouze 0.03! Průměr čtyř měřeních pouze 0,01!

DEKRA emisní stanice FMVýsledek měření s H2i

Stav tachometru 249.656Km. Ujeto 37.024Km s H2i.
Motor má tichý chod, výfuk čistý, vše v naprosto bezchybném stavu, žádné poruchy, nic jsme něměnili, neopravovali. SERVIS NULA Kč!
Žádné drahé opravy!
Výsledek kontroly vynikající.
Nejvyšší kouřivost 0,03. (Limit je 0,25!) Průměr čtyř měření po sobě pouze 0,01!
Emise potvrzují bezchybný stav motoru.
DPF – Perfektní stav
EGR – Perfektní stav
Vstřikovače – Perfektní stav

Jaguar XF. 3.0D r.v.2012

Počet ujetých km 209.757. Vozidlo vybaveno H2i systémem, kouřivost na emisní stanici DEKRA ukázala hodnotu 0,015! Stav DPF perfektní, stejně jako kondice motoru.

Při poskytování našich služeb nám pomáhají soubory cookie. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte více info

Cookie je krátký textový soubor, který navštívená webová stránka odešle do prohlížeče. Umožňuje webu zaznamenat informace o vaší návštěvě, například preferovaný jazyk a další nastavení. Příští návštěva stránek tak může být snazší a produktivnější. Soubory cookie jsou důležité. Bez nich by procházení webu bylo mnohem složitější. Soubory cookie slouží k celé řadě účelů. Používáme je například k ukládání vašich nastavení bezpečného vyhledávání, k výběru relevantních reklam, ke sledování počtu návštěvníků na stránce, k usnadnění registrace nových služeb, k ochraně vašich dat nebo k ukládání nastavení reklam. Přečtěte si o typech souborů cookie, které Google používá, a o tom, jak společnost Google a její partneři tyto soubory cookie využívají v reklamě. Zásady ochrany soukromí popisují, jak při používání souborů cookie chráníme vaše osobní údaje a další data.

Zavřít