H2i vodíkový systém je zlepšuje spalování spalovacích motorů na Benzin E5, naftové motory B7, LPG ale také CNG. Většina řidičů má spotřebu nižší o 15-30%.
Vodík snižuje spotřebu paliva tím, že se váže na uhlovodíky a spaluje tak palivo komplexně, efektivněji.
Vodík zbavuje motor karbonizace, jeho úsad a udržuje viskozitu oleje na nejvyšší úrovni.
Emise z vodíku jsou čistá pára, voda. Šetříte tak nejen palivo, peníze, ale naše životní prostředí.
Ano, přídavek vodíku zvyšuje točivý moment, zvyšuje výkon a akceleraci, zároveň snížuje jedovaté, znečišťující látky, které jsou vypouštěny do ovzduší výfukem. Vodík hoří rychleji, čistě a podporuje spalování. Motor má kultivovaný a klidný chod. Díky tomu bude vaše jízda s vozem plynulejší, delší a efektivnější než kdykoli předtím.
Častý názor spočívá v tom, že výroba vodíku vyžaduje více energie, než ji získám spálením získám. To nijak nerozporujeme. V tomto případě dochází ale jiné fyzikální reakci. Vodík s kyslíkem produkovaný z vody, slouží ve spalovacím procesu jako přídavný katalyzátor podpory spalování. Vodík se váže na uhlovodíky (palivo) a zlepšuje spalovací proces, -získá se tak více energie z fosilního paliva. Účinnost spalovacíh motorů je nízká, pouze kolem 20-30%. Proto i přes počáteční nízký příkon (MAX 60W 14V, MAX 140W 28V) vodík produkovaný H2 systémem z vody, zlepšuje spalovací proces a zvyšuje tak energetickou účinnost spalovacích motorů.
Ne. Fosilní paliva produkují během spalování dostatečné množství tepla, vodík se přemění na stopové množství páry a výfukem dostane ven.
Ne, přídavek vodíku nijak nepoškozuje motory. Je to aditivum.
Destilovaná voda je pro H2i systém nejlepší. Jiné druhy vody, jako je voda z vodovodu, minerální voda, voda z řeky, moře atd. Taková náplň bude fungovat, ale také rychle způsobí, že se elektrolyt v systému stane „blátivým“ kvůli minerálům a nečistotám ve vodě. Změní svou barvu a velmi brzy zanese celý H2i systém, který tak přestane fungovat.
Pokud voda zmizne ze systému úplně,(zapomenete dolít) nic se nestane, ani nepoškodí. Jednoduše vodu dolejete znovu a H2i systém se znovu rozjede.
Ne, nemůže. Vodík je uchováván ve vodě a je získáván až v momentě, kdy je Vaše auto v provozu. Motor je jako vysavač, vzduch s vodíkem okamžitě přisává a spaluje. Žádné tlakové nádoby, narozdíl od plynových nádrží, pouze malé množství plynu v reálném čase.
Na samotný H2-vodíkový, palivový článek dáváme záruku 3 roky. 100% záruka na jeho výměnu nebo opravu.
Rozhodně NE. Vodík není nikde skladován, žádné tlakové nádoby. Vše co se stane je, že se vodíkový článek, nádoba s vodou rozbije a vše vyteče na zem.
Ano. Staňte se naším partnerem. Kontaktujte nás prosím na emailu info@h2i.cz
Ano, určitě můžete. Výhodou bude nižší příkon zařízení a tím jeho delší životnost.
Součástí je jednocestný ventil, který se zapojuje na hadici, která vede vodík do sání jako pojistka proti zpětnému zápalu. Nádoba vody slouží jako „bubbler“ a zabráňuje jakémukoli poškození H2 jednotky. Dále je součástí tzv Filtron, který čistí vodík od par a zároveň slouží jako pojistka proti vniku vody do sání.
Ne. Jedná se o přídavné zařízení, které lze snadno odstranit. H2i systém nijak nezasahuje, neupravuje motor ani jeho řídící jeho jednotku (ECU). Nejedná se o tzv.chip tunning, který v paměti řídící jednotky zanechává veškeré změny.
H2i systém dostáváte s podrobným návodem na instalaci, který je sepsán dle našich zkušeností. Nepsal to stroj a tak je pochopení a instalace logická a vše do sebe zapadá jako LEGO. Záleží také na vybavení Vaší dílny, zručnosti. V servisech mají veškeré vybavení a obvykle instalace nezabere déle, než tři hodiny. U novějších vozidel může trvat lehce déle, vše záleží na šikovnosti, zručnosti mechanika. V případě, že si H2i systém budete instalovat sám, jsme Vám nápomocni technickou radou. Stačí zavolat a poradit se. Jsme tady pro Vás a Vy po úspěšné instalaci budete hrdý na svou práci. Protože máte HYBRID ze svého vozu.
Motory se s H2i mění. Narůstá výkon a kroutící moment. Vozidla se snadněji rozjíždí, ve vyšších rychlostech citelně rychleji akcelerují. Naložené mají stále sílu akcelerovat a je větší zábava s H2i upravenými vozy jezdit. Akcelerace je také velmi důležitá pro větší bezpečnost v dnešním hustém provozu.
Výsledek měření z motorové brzdy (2019) prokázal zvýšení výkonu u vozu Mercedes-Benz Vito 2.2CDI r.v.2014. Tento vůz měl již softwarovou úpravu řídící jednotky, i přesto došlo k výraznému zlepšení.
Bez H2i byl výkon 175ps a kroutící moment 443Nm
S H2i je výkon 180ps a kroutící moment 458Nm!
Test VW Crafter- LIBROS Centrum bezpečné Ostravy
V roce 8/2018 jsme upravili tento vůz H2i systémem a podrobili testu. Na korbu byl naložen náklad o váze 1t. Vyjeli jsme z polygonu směr Hranice na Moravě, dálniční rychlost. Na dálnici u Hranic je dlouhý, táhlý kopec, kde jsme měřili čas zrychlení jízdou na čtvrtý stupeň a dosažení rychlosti 120Km/h z počáteční rychlosti 80Km/h.
Přesné místo, jeden řidič.
První TEST čas zrychlení 1″08s
Druhý test, s již zapnutým H2i, stejným nákladem, den o hodinu později.
Druhý TEST čas zrychlení 59s
O 9 sekund rychlejší akcelerace VW Craftru s tunou nákladu na korbě!
H2i dělá jízdu bezpečnější.
Ano, zapojení je v principu stejné, jako u všech ostatních spalovacích motorů. Obvykle můžete přímo z centrály použít napětí 12nebo 24V pro napájení H2i systému.
Máme stále funkční H2 systémy z roku 2009! Posledních několik let používáme pro výrobu titan, který zajišťuje vysokou efektivitu a dlouhou životnost.
Kontrolujte hladinu, dolévejte obvykle při tankování plné nádrže paliva. Obvykle co cca 1000km až 1500km
U motoru je obvykle dostatek místa pro instalaci H2i systému. H2i jednotka má velmi malé rozměry se štíhlou stavbou tak, aby se vešla před chladič, nebo nárazníku vozu. Nádoba pak do motorového prostoru například u autobaterie.
V nádrži H2i jednotky je voda. Ta bez aditiva v zimě zamrzne.Předejít tomu můžete přidáním 30% koncentrátu Isopropylalkoholu (IPA). Poměr je 0,7l voda 0,3l IPA. Takto nachystaný roztok si udržujte po celou Zimu a dolévejte.
http://www.eshop.mach-chemikalie.cz/isopropylalkohol-cisty-1000-ml-detail
Hydroxid Draselný (KOH). CCA 10g pro jednu náplň, která se neodpařuje, ve vodě zůstává a následně doléváme pouze destilovanou vodu. Postupem času vyčistíme nádobu na vodu a jezdíme pouze na destilovanou vodu.
http://www.eshop.mach-chemikalie.cz/hydroxid-draselny-p-a-1000-g-detail
H2i jednotka produkuje vodíkový plyn (Browns Gas) z vody během jízdy. Plyn se nikde nestlačuje, neshromažďuje a je okamžitě motorem přisáván, spotřebován.
Exploze může nastat pouze v případě, že
1- Někdo zapálí, přiloží oheň na konec hadice, která vede vodíkový plyn (plyn je třaskavý a tak okamžitě rozbije plastovou nádobu)
2- H2i systém je zapínán manuálně, řidič zapne H2i, ale motor startuje až teprve po několika minutách. Nashromážděný plyn může, ale nemusí, způsobit zpětný zápal (jako tomu bývalo u prvních typů LPG) a rozbít plastové sání, popřípadě může roztrhnout Intercooler vzduchu.
Tím celá věc končí zničením plastové nádoby zásobníku vody a H2i je tím mimo provoz. To stejné platí i v případě autonehody. H2i systém se rozbije a je mimo provoz, voda vyteče na zem. H2i není plná nádrž paliva, Lpg, CNG.
V případě vážné dopravní nehody se vždy motor vypne a tím i produkce plynu. V případě lehčí nehody chrání systém pojistka o síle 10A. Takže pokud by došlo ke zkratu, pojistka systém vypne. Pokud se jedná o lehkou nehodu, motor je vypnut řidičem vozu.
V každém případě, i kdyby nedošlo k vypnutí H2i systému, stále se bavíme o stopovém množství H2, které se smíchá se vzduchem a je v tu chvíli naprosto neškodné a to i v případě požáru vozu, který by naneštěstí nehodou vznikl.
Palivo v nádrži, všechny plasty ve voze jsou vysoce hořlavé a během několika málo minut způsobí totální zkázu vozu.
H2i, to je pouze nádržka s vodou a palivovým článkem, který produje z vody vodíkový plyn.
Nabízíme partnerský program v rámci prodeje H2i jednotek jak pro prodejce, tak i pro servisy. Stále hledáme další servisní místa v České republice. Pro bližší informace nás prosím kontaktujte na buzek@h2i.cz nebo prosím volejte
Ano. Jednotku si můžete dle návodu nainstalovat sami a záruka samozřejmě platí.
Vše záleží na dohodě. Kontaktujte nás, nebo servisy pro bližší informace. Cena je MAX 2000kč
Nesmí se přelít voda v nádobě přes polovinu. Voda by se mohla dostat přes hadici do motorového sání a nenávratně poškodit turbo nebo jiné součásti.
Vodík není nikde tlakován, jeho stopové množství se v atmosféře smíchá se vzduchem, je lehčí než vzduch. Nezkoušejte sílu H2 zapalováním vyústění z hadic, nádoby. Dodržujte stejná pravidla jako při manipulaci s Lpg, CNG.
Při práci s hydroxidem draselným postupujte dle pokynů výrobce. Chemické rukavice, ochranné brýle. KOH uchovávejte nádobu mimo dosah dětí.
Ano. Ať už se jedná o benzínové, nebo naftové motory. Vstup vodíku musí být zapojen ve vzduchovém sání před turbem.
Při poskytování našich služeb nám pomáhají soubory cookie. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte více info
Cookie je krátký textový soubor, který navštívená webová stránka odešle do prohlížeče. Umožňuje webu zaznamenat informace o vaší návštěvě, například preferovaný jazyk a další nastavení. Příští návštěva stránek tak může být snazší a produktivnější. Soubory cookie jsou důležité. Bez nich by procházení webu bylo mnohem složitější. Soubory cookie slouží k celé řadě účelů. Používáme je například k ukládání vašich nastavení bezpečného vyhledávání, k výběru relevantních reklam, ke sledování počtu návštěvníků na stránce, k usnadnění registrace nových služeb, k ochraně vašich dat nebo k ukládání nastavení reklam. Přečtěte si o typech souborů cookie, které Google používá, a o tom, jak společnost Google a její partneři tyto soubory cookie využívají v reklamě. Zásady ochrany soukromí popisují, jak při používání souborů cookie chráníme vaše osobní údaje a další data.