Srdcem této technologie je titanový palivový článek, který produkuje vysokofrekvěnční elektrolýzou vody přesné množství vodíkového plynu. Vodíkový generátor produkuje z vody vodík a kyslík pomocí palubního napětí 12-15V. (nebo vyšší v případě jiného typu) Z vody získává H2i systém nejčistější vodík. Nikde není tlaková nádoba s vodíkem! Vodík je uchováván ve vodě a získáváme jej až když potřebujeme. Až nastartujeme vozidlo, H2I jednotka začne produkovat z vody vodík a kyslík, který je motorem okamžitě přisáván a zlepšuje efektivitu spalovacího procesu.
Celý proces je principem velmi jednoduchý a bezpečný. Začíná nastartováním automobilu. V tom okamžiku H2i jednotka začne elektrolýzou z vody produkovat vodíkový plyn, který je zaveden do vzduchového sání a je motorem okamžitě přisáván. Jeho dávkování je konstantní a nijak se nereguluje podle sešlápnutí plynového pedálu (nijak nezasahuje se do konstrukce motoru). Motor nasává stále stejné množství a všechen ho ho spotřebuje. Jakmile motor vypnete, vypne se i H2i systém.
Hlavní důvod, proč používat H2i ve voze?
H2i systém zlepšuje spalovací proces, jehož důkazem jsou velice nízké emise. Vodík s kyslíkem zlepšují chod motoru, síly ve válci tlačí na píst rovnoměrněji, tím ztiší jeho chod a výrazně přispívají ke snížení vibrací. Motory s H2i systémem vynikají velmi klidným a kultivovaným projevem a minimálním zápachem z výfuku.
Motory se s H2i mění a výrazně snižují vypouštěnou uhlíkovou stopu. Minimální emise a celkově se vyznačují velmi vysokou spolehlivostí agregátu. S H2i Vás nečekají drahé opravy EGR, vstřikovačů, DPF(FAP). Motory jsou čisté a bez karbonu.
S H2i jezdíte, neopravujete, jezdíte ekologicky.
Podívejte se na výsledky EMISNÍCH testů vozidel, které jezdí s H2i
S H2i vodíkovou technologií dochází v motorech k řetězovým reakcím, které mají vliv na zvýšenou životnost všech jeho komponent.
Uvnitř motoru dochází k nedokonalému spalováním fosilních paliv (jejich účinnost je i dnes pod hranicí 40%!) Tím dochází ke karbonizaci- Motor a jeho části se postupně zanášejí úsadami, které postupně snižují jeho výkon a to až do doby, kdy nastane problém. ( Ucpaný EGR, DPF, špatně fungující vstřiky, slabý výkon, vysoké vibrace, kouřivost, špatné starty, vyšší spotřeba oleje i paliva, nesplněné STK-Emise)
Co se děje v motorech s přídavkem vodíku a kyslíku?
Přídavkem systému H2i dochází postupně k uvolňování karbonu. Od sání po výfuk. Motory se zbaví této škodlivé karbonizace a další již nevzniká! H2i udržuje motory neustále v perfektní kondici. Neexistuje silnější aditivum. 100% OxyHydrogen – Žádná chemie. Žádné škodlivé látky.
Motory s H2i tak díky celkové dekarbonizaci, nižším vibracím díky efektivnějšímu spalování, nižší teplotě spalin a nízkým emisím vykazují vysokou spolehlivost, vyšší výkon a akceleraci, nízké emise a zápach z výfuku. Jízda s vozy je tak bezpečnější díky okamžité reakci na plynový pedál, kdy vozidlo rychleji akceleruje také ve vysokých rychlostech. Rychlejší reakce – Okamžik, který rozhoduje.
Zakarbonizované vstřiky, častá a drahá příčina oprav motorů. S H2i systémem karbonizace nehrozí-Vaše prevence (Např cena za vstřikovač pro motor Audi A6 3.0Tdi Pouze 1ks cca 11.000kč!)
Rozprášení palivové směsi zakarbonizovaným vstřikem na obr č.1 a dekarbonizovaným vstřikem na obr.č.2. Dokonalejší rozprášení směsi zaručuje lepší spalování, spolu s H2i se takto ještě zlepšuje a prodlužuje životnost drahých dílů!
Zakarbonizovaná zapalovací svíčka. Horší jiskra, horší spalování. S H2i je ale stále čistá, bez úsad! H2i systém zamezuje vzniku karbonu a starý uvolní.
Karbonizace TSi motoru! Obzvláště pak vozy s DSG, které se ve městech výrazně podtáčejí a je těžké je dostat do vysokých otáček, aby se karbon uvolnil. S H2i dochází opět k uvolnění a motory vykazují velmi malý podíl karbonizace. Spolu s tím jsou důležité nižší vibrace. DSG drží otáčky klidně i pod 1500rpm, kdy jsou vyšší vibrace a tím dochází k nadměrné zátěži dvouhmotových setrvačníků a je nutná jejich drahá výměna. H2i díky efektivnějšímu spalování vibrace snižuje a výrazně prodlužuje životnost těchto drahých komponent!
Zakarbonizovaný a čistý ventil. S H2i je v motorech minimální KARBONIZACE. H2i systém veškeré úsady uvolní-vysoká spolehlivost agregátu.
Karbon v motoru a jeho postupné zanášení, které obvykle skončí velmi drahou opravou.
EGR ventily. Pozor, dnes již také u Benzínových motorů. Ne pouze DIESEL. Jejich postupné zanášení vede k nižšímu výkonu, vysoké kouřivosti, stále nižšímu výkonu a špatným startům. Vysoká spotřeba. Oprava, nebo mechanické pročištění stojí cca 3000Kč, nebo Vás čeká koupě nového EGR ventilu.
S H2i hravě tomuto problému předejdete. Do EGR ventilů se vrací část výfukových plynů, které se opět pouští do motoru, a proto dochází k postupnému zanášení. S H2i jsou však nižší emise díky efektivnějšímu spalování! Výfukové plyny jsou díky H2i s nižším obsahem sazí, které navíc obsahují stopové množství páry, která vzniká spálením vodíku s kyslíkem. Pára (její stopové množství-Ne, motor opravdu NEZREZAVÍ)uvolňuje úsady EGR ventilu a zabraňuje jeho znovuzanesení. To vše bez nutnosti rozebrání. Vaše úspora. Prevence. Snad každého majitele diesel vozidel tato oprava potkala a ví, jak dokáže tato součást potrápit. (Např v cizině, kde Vás policie zastaví a nedovolí další jízdě z důvodu nadměrné kouřivosti. Servis v zahraničí Vás může nakonec stát astronomické výdaje!)
Fotky zanesených EGR ventilů
ROPA je DEHET. Vodík uvolňuje!
DPF filtr. Emise. Přes deset let povinná součást každého vozu. Krátké jízdy městem. DSG a podtočený motor. Silný provoz a nemožnost motor občas prohnat vedou k postupnému zanášení DPF(FAP) filtru, který není schopen se sám dostatečně regenerovat a nakonec se kompletně zanese. Rozsvítí se CheckEngine kontrolka, motor je přepnutý v nouzovém režimu a Vy řešíte opravu. Např čištění. Cena obvykle kolem 5000Kč a více. Pokud je ve špatném stavu, pak koupě buď náhrady. Cena nižší, výdrž pak ještě horší. Nebo originál. U vozidel MB se cena pohybuje kolem 80.000Kč/ks! DPF je velmi drahá součástka!
Řešení je H2i! Nízké emise-kouřivost, udržují DPF(FAP) stále ve velmi dobré kondici. Regenerace DPF(FAP) probíhá méně častěji a když už, pak klidně pouze třetinový čas, v porovnání bez H2i.
Máme ověřeno z praxe, vozidlo MB Sprinter 2,2CDi rok 2011 , po sedmi letech provozu s H2i vykázalo na diagnostice při 330.000Km stupeň zanesení 0%!
H2i nabízí ověřené řešení
Zanesený a uvolněný DPF filtr. S H2i je vždy jasný výsledek. Nižší emise, menší zanášení – Vysoká životnost.H2i systém přidává každou jízdou vodík a kyslík motoru, který svou podstatou celkově podporuje spalovací proces a následně uvolňuje veškeré úsady, které v motoru vznikly. Jeho přídavkem dochází k jevu, který zlepšuje účinnost spalování a výrazně snižuje jedovaté látky vypouštěné výfukem.
Nabízíme novou a dlouhodobě ověřenou technologii, která je unikátní tím, že je 100% ekologická. H2i není žádná chemikálie, nejedná se o žádný přídavek ve formě tablet, nebo aditiv do paliva, oleje.
H2i produkuje titanovým palivovým článkem z vody vodík v nejčistější formě a motor ho využívá pro dokonalé spalování fosilních paliv.
H2i Technologie Vám uspoří nemalé náklady za Vaše servisní výdaje.(Výměna Vstřiků, EGR, DPF, nebo jiných částí motoru nebo jejich regenerace – to jsou dnes částky, které šplhají až ke stotisícovým položkám.)
Při poskytování našich služeb nám pomáhají soubory cookie. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte více info
Cookie je krátký textový soubor, který navštívená webová stránka odešle do prohlížeče. Umožňuje webu zaznamenat informace o vaší návštěvě, například preferovaný jazyk a další nastavení. Příští návštěva stránek tak může být snazší a produktivnější. Soubory cookie jsou důležité. Bez nich by procházení webu bylo mnohem složitější. Soubory cookie slouží k celé řadě účelů. Používáme je například k ukládání vašich nastavení bezpečného vyhledávání, k výběru relevantních reklam, ke sledování počtu návštěvníků na stránce, k usnadnění registrace nových služeb, k ochraně vašich dat nebo k ukládání nastavení reklam. Přečtěte si o typech souborů cookie, které Google používá, a o tom, jak společnost Google a její partneři tyto soubory cookie využívají v reklamě. Zásady ochrany soukromí popisují, jak při používání souborů cookie chráníme vaše osobní údaje a další data.