21 Čvc Octavia GTec CNG a přívstřik vodíku
Redaktor Marek Tomíšek ze serveru Usporně.info provedl test Škody Octavia G-TEC. Vůz vlastní společnost Taxi Frída z Hranic na Moravě. Zvláštností tohoto vozu je, že má najeto 500 000km a posledních 80 000 km jezdí s vodíkem – naší H2i jednotkou.
Přívstřik vodíku aneb jak lidé vnímají vodík
Jak Marek Tomíšek uvádí, nazval naše zařízení “přívstřikem”, ale následně se opravuje, protože to není zcela přesný výraz. Naše jednotka vodík nepřivstřikuje, ale vodík je plynného skupenství a jednoduše se přidává do sání motoru. Neprobíhá zde tedy žádný zásah do motoru. A jak už se vyjádřila před časem společnost DEKRA k HHO generátorům (tedy i k našemu typu zařízení), tohle zařízení není v kolizi s nařízeními a legislativou, které definují zásahy do motorové části vozu.
Ještě úsporněji s vodíkem (HHO)
Doporučujeme shlédnout video. Marek Tomíšek tyto Oktávky zná důvěrně. Jednu na CNG vlastní a ví tedy, kolik se pohybují reálné spotřeby zemního plynu na 100km. Sám byl překvapený, na jaké hodnoty se dostalo auto s půl milionem kilometrů a s naší jednotkou.
Server usporne.info
Pokud chcete více informací o upravené Škoda Octavia G-TEC CNG, podívejte se na celý článek na serveru www.usporne.info:
https://www.usporne.info/9956-skoda-octavia-g-tec-najela-pul-milionu-km-jezdi-i-na-vodik/
Fotografie a informace jsme čerpali z článku na Úsporně.info
Přeji čtenářům s vodíkem mnoho šťastných kilometrů.
Martin Bužek
technolog a vývojář H2i.cz
Sorry, the comment form is closed at this time.