HHO, HHO sada, HHO benzin, HHO diesel, HHO lpg, HHO CNG

Technologie výroby vodíku s H2i systémem

pan-vodicka-jak-funguje-vodikovy-clanek-2

Jak funguje naše auto na vodík?

  • Ve vozidle se spalovacím motorem je instalován H2i systém, který z vody produkuje plynný vodík a kyslík
  • H2i má automatický On/Off režim a z vody produkuje H2 v reálném čase. Žádné tlakové nádoby, motor vše okamžitě spaluje
  • H2i je napájeno z palubního napětí vozu, příkon MAX 70W
  • H2i titanový článek produkuje z vody vodíkový plyn
  • Vodík proudí v přesném množství do motoru vzduchovým sáním
  • V motoru se smíchá se vzduchem a váže na uhlovodík (fosilní paliva)
  • Vodík hoří a kyslík hoření podporuje – H2i – Dokonalejší spalování
  • Motor stále funguje na své původní palivo, bez zásahu do ECU
  • H2i – Hybridní inovace spalovacích motorů

Jak funguje vodíkový H2i systém?

jak-vodikovy-motor-funguje-vodikovy-clanek

Vodík

Srdcem této technologie je titanový vodíkový generátor, který produkuje elektrolýzou z vody přesné množství vodíkového plynu. Vodíkový generátor produkuje z vody vodík a kyslík pomocí palubního napětí 12-15V. Z vody zízkává H2i systém nejčistější vodík.

jak-vodikovy-motor-funguje-starter

Výroba

Celý proces je principem velmi jednoduchý a bezpečný. Začíná nastartováním automobilu. V tom okamžiku H2i jednotka začne elektrolýzou z vody produkovat vodíkový plyn. Vodík je zaveden do vzduchového sání a motorem okamžitě přisáván. Jeho dávkování je konstantní a nijak se nereguluje podle sešlápnutí plynového pedálu (nijak nezasahuje se do konstrukce motoru). Motor nasává stále stejné množství. Společně s kyslíkem se vodík dostane do spalovacího procesu. Jakmile motor vypnete, vypnete i výrobu vodíkového plynu. Není potřeba žádných tlakových nádob. Vodíkový plyn se vyrábí za jízdy z destilované vody a odpadají tak otázky jeho skladování. Vodíkový plyn je ve vodě a získáváváme ho až když je potřeba.

jak-vodikovy-motor-funguje-sani-motoru

Spalování

Ten hlavní důvod, proč přidávat vodík jako aditivum do spalovacích motorů je ten, že podporuje lepší spalovací proces. Palivo v motorech lépe shoří, tím menší jsou emise. Dokonalejší spalování zlepšuje chod motoru tím, že síla při rozpínání paliva tlačí na píst rovnoměrně, ztiší jeho chod a výrazně snižuje také vibrace. S vodíkem je motor velmi klidný a kultivovaný.

Motory se s H2i mění

Podívejte se na výsledky EMISNÍCH testů s vodíkovým generátorem.

pan-vodicka-vyhody-vodiku-v-aute 2

H2i vodíkový systém snižuje Vaše provozní náklady

nejen za palivo, ale prodlužuje životnost motoru a jeho drahých komponent.

S H2i vodíkovou technologií dochází v motorech k řetězovým reakcím, které mají vliv na zvýšenou životnost všech jeho komponent.

  • Výrazně nižší emise – nezanášejí se EGR, DPF filtry mají vysokou životnost a méně časté regenerace
  • Vodík snižuje teplotu spalin – motory netrpí přehříváním
  • Dekarbonizace – stále vysoká vizkozita oleje
  • Menší vibrace – vyšší životnost agregátů
  • Tišší a kultivovanější chod motoru – větší radost z jízdy

Uvnitř motoru dochází k nedokonalému spalováním fosilních paliv (jejich účinnost je i dnes pod hranicí 40%!) Tím dochází ke karbonizaci- Motor a jeho části se postupně zanášejí úsadami, které postupně snižují jeho výkon a to až do doby, kdy nastane problém. ( Ucpaný EGR, DPF, špatně fungující vstřiky, slabý výkon, vysoké vibrace, kouřivost, špatné starty, vyšší spotřeba oleje i paliva, nesplněné STK-Emise)

Co se děje v motorech s přídavkem vodíku?

Vodík s kyslíkem v motorech funguje podobně, jako nejsilnější antioxidant v lidském těle.

Přídavkem vodíku do motoru, dochází postupně k uvolňování karbonu spolu s tím, že nové karbonizaci H2i zabrání! Karbonizace se uvolňuje jak ve spalovacích částech motoru, tak již cestou do sání motoru. Motory s H2i tak díky celkové dekarbonizaci, nižším vibracím díky efektivnějšímu spalování, nižší teplotě spalin a nízkým emisím vykazují vysokou spolehlivost, vyšší výkon a akceleraci, nízké emise a zápach z výfuku. Jízda s vozy je bezpečnější díky okamžité reakci na plynový pedál, kdy vozidlo rychleji akceleruje také ve vysokých rychlostech.

Vodík s kyslíkem podporují spalování

Zakarbonizované vstřiky, častá a drahá příčina oprav motorů. S H2i systémem karbonizace nehrozí-Vaše prevence (Např cena za vstřikovač pro motor Audi A6 3.0Tdi Pouze 1ks cca 11.000kč!)

Rozprášení palivové směsi zakarbonizovaným vstřikem na obr č.1 a dekarbonizovaným vstřikem na obr.č.2. Dokonalejší rozprášení směsi zaručuje lepší spalování, spolu vodíkem se takto ještě zlepšuje a prodlužuje životnost drahých dílů!

Zakarbonizovaná zapalovací svíčka. Horší jiskra, horší spalování. S H2i je ale stále čistá, bez úsad! Vodík zamezí vzniku karbonu a starý uvolní.

Karbonizace TSi motoru! Obzvláště pak vozy s DSG, které se ve městech výrazně podtáčejí a je těžké je dostat do vysokých otáček, aby se karbon uvolnil. S H2i dochází opět k uvolnění a motory vykazují velmi malý podíl karbonizace. Spolu s tím jsou důležité nižší vibrace. DSG drží otáčky klidně i pod 15000rpm, kdy jsou vyšší vibrace a tím dochází k nadměrné zátěži dvouhmotových setrvačníků a je nutná jejich drahá výměna. H2i díky efektivnějšímu spalování vibrace snižuje a výrazně prodlužuje životnost těchto drahých komponent!

 

Zakarbonizovaný a čistý ventil. S H2i je v motorech minimální KARBONIZACE. Vodík veškeré úsady uvolní-vysoká spolehlivost agregátu.

Karbon v motoru a jeho postupné zanášení, které obvykle skončí velmi drahou opravou.

EGR ventily. Pozor, dnes již také u Benzínových motorů. Ne pouze DIESEL. Jejich postupné zanášení vede k nižšímu výkonu, vysoké kouřivosti, stále nižšímu výkonu a špatným startům. Vysoká spotřeba. Oprava, nebo mechanické pročištění stojí cca 3000Kč, nebo Vás čeká koupě nového EGR ventilu.

S H2i hravě tomuto problému předejdete. Do EGR ventilů se vrací část výfukových plynů, které se opět pouští do motoru, a proto dochází k postupnému zanášení. S H2i jsou však nižší emise díky efektivnějšímu spalování! Výfukové plyny jsou díky H2i s nižším obsahem sazí, které navíc obsahují stopové množství páry, která vzniká spálením vodíku s kyslíkem. Pára (její stopové množství-Ne, motor opravdu NEZREZAVÍ)uvolňuje úsady EGR ventilu a zabraňuje jeho znovuzanesení. To vše bez nutnosti rozebrání. Vaše úspora. Prevence. Snad každého majitele diesel vozidel tato oprava potkala a ví, jak dokáže tato součást potrápit. (Např v cizině, kde Vás polocie zastaví a nedovolí další jízdě z důvodu nadměrné kouřivosti. Servis v zahraničí Vás může nakonec stát astronomické výdaje!)

Fotky zanesených EGR ventilů

ROPA je DEHET. Vodík uvolňuje!

DPF filtr. Emise. Přes deset let povinná součást každého vozu. Krátké jízdy městem. DSG a podtočený motor. Silný provoz a nemožnost motor občas prohnat vedou k postupnému zanášení DPF(FAP) filtru, který není schopen se sám dostatečně regenerovat a nakonec se kompletně zanese. Rozsvítí se CheckEngine kontrolka, motor je přepnutý v nouzovém režimu a Vy řešíte opravu. Např čištění. Cena obvykle kolem 5000Kč a více. Pokud je ve špatném stavu, pak koupě buď náhrady. Cena nižší, výdrž pak ještě horší. Nebo originál. U vozidel MB se cena pohybuje kolem 80.000Kč/ks! DPF je velmi drahá součástka!

Řešení je H2i! Nízké emise-kouřivost, udržují DPF(FAP) stále ve velmi dobré kondici. Regenerace DPF(FAP) probíhá méně častěji a když už, pak klidně pouze třetinový čas, v porovnání bez H2i.

Máme ověřeno z praxe,  vozidlo MB Sprinter 2,2CDi rok 2011 , po sedmi letech provozu s H2i vykázalo na diagnostice při 330.000Km stupeň zanesení 0%!

H2i nabízí ověřené řešení

H2i je česká technologie ověřená v každodenním provoze již od roku 2009!

 

Zanesený a uvolněný DPF filtr. S H2i je vždy jasný výsledek. Nižší emise, menší zanášení – Vysoká životnost.H2i – vodíkový systém přidává každou jízdou vodík motoru, který svou podstatou celkově podporuje spalovací proces a následně uvolňuje veškeré úsady, které v motoru vznikly. Jeho přídavkem dochází k jevu, který zlepšuje účinnost spalování a výrazně snižuje jedovaté látky vypouštěné výfukem, každého motoru.

Jedná se o novou technologii, která je unikátní tím, že je 100% ekologická. H2i není žádná chemikálie, nejedná se o žádný přídavek ve formě tablet, nebo aditiv do paliva, oleje.

H2i produkuje titanovým palivovým článkem z vody vodík v nejčistější formě a motor ho využívá pro dokonalé spalování fosilních paliv.

H2i Technologie Vám uspoří nemalé náklady za Vaše servisní výdaje.(Výměna Vstřiků, EGR, DPF, nebo jiných částí motoru nebo jejich regenerace – to jsou dnes částky, které šplhají až ke stotisícovým položkám.)

H2i –  Technologie budoucnosti v provozu již dnes.

Vodík – To je dokonalé aditivum všech spalovacích motorů! H2i Technologie pro udržitelnou budoucnost planety

 

Schéma zapojení a výhody spalování vodíku

Při poskytování našich služeb nám pomáhají soubory cookie. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte více info

Cookie je krátký textový soubor, který navštívená webová stránka odešle do prohlížeče. Umožňuje webu zaznamenat informace o vaší návštěvě, například preferovaný jazyk a další nastavení. Příští návštěva stránek tak může být snazší a produktivnější. Soubory cookie jsou důležité. Bez nich by procházení webu bylo mnohem složitější. Soubory cookie slouží k celé řadě účelů. Používáme je například k ukládání vašich nastavení bezpečného vyhledávání, k výběru relevantních reklam, ke sledování počtu návštěvníků na stránce, k usnadnění registrace nových služeb, k ochraně vašich dat nebo k ukládání nastavení reklam. Přečtěte si o typech souborů cookie, které Google používá, a o tom, jak společnost Google a její partneři tyto soubory cookie využívají v reklamě. Zásady ochrany soukromí popisují, jak při používání souborů cookie chráníme vaše osobní údaje a další data.

Zavřít