Technologie výroby vodíku s H2i generátorem

pan-vodicka-jak-funguje-vodikovy-clanek-2

Jak funguje naše auto na vodík?

  • Ve voze je instalován H2 generátor, zásobník vody a regulace jeho výkonu
  • H2 generátor je napájen z autobaterie a jeho MAX příkon je pouze 70W
  • Spouštění funguje automaticky spínacím Relé, které po startu motoru spouští proces výroby vodíku
  • H2i produkuje vodík a kyslík elektrolýzou vody. Přesně tolik, kolik je potřeba.
  • Zásobník vody má tři vývody
  • Spodním vývodem plní H2 generátor vodou
  • Z H2 generátoru proudí vodík a kyslík zpátky do zásobníku
  • Se zásobníku proudí vodík přímo do vzduchového sání motorů
  • Výsledkem je vyšší výkon a akcelerace upraveného vozu
  • Vodík motory pročistí a zlepší mnoho jejich parametrů

Jak funguje vodíkový generátor H2i?

jak-vodikovy-motor-funguje-vodikovy-clanek

Vodík

Srdcem této technologie je efektivní H2 titanový generátor, který produkuje elektrolýzou z vody přesné množství vodíkového plynu. H2 generátor je konfigurován tak, že k produkci vodíku a kyslíku potřebuje palubní napětí 12-15V. Jeho spotřeba energie se liší dle typu motoru, paliva, H2 systému a máme našimi zákazníky dlouhodobě ověřeno, že není vyšší než  MAX 70W.

Skutečný a ověřený výkon produkce vodíku a kyslíku je až 42litrů/70W za hodinu provozu. To je hodnota, pro kterou není nutný náhradní alternátor, nebo chlazení. 70W je odběr přední autožárovky.

Na trhu dnes existuje značné množství konstrukčních typů H2 vyvíječů, které se však liší celkovou koncepcí, tvarem elektrod, jejich konfigurací a velikostí. Naším testováním různých typů H2 vyvíječů, vykázaly tyto vzorky velice nízkou efektivitu, což je způsobeno právě konstrukčním uspořádáním a použitým materiálem.

Náš H2i titanový vyvíječ vodíkového plynu, je tvořen svazkem 13ti plochých, rovnoběžných desek, oddělených po obvodu těsněním a sevřením PE základových desek.

Konstrukčním provedením jsou aktivní desky ve svazku kladeny tak, že elektrický náboj nesou obě krajní aktivní desky, které jsou záporné a středová aktivní deska, která je kladná, přičemž mezi aktivními deskami se nachází počet neutrálních desek v počtu 2×5.

Takto uspořádané řešení vykazuje vhodné napájení H2 generátoru, protože na rozklad vody připadá napětí pouze 0,9 až 1,1V jedné desky. Zvolená konfigurace takto produkuje vodík a kyslík z vody efektivně a bez přehřívání.

jak-vodikovy-motor-funguje-sani-motoru

Spalování

 Máme změřeny a zvěřejněny výsledky emisí, které na všech typech spalovacích motorů s naší technologií výrazně klesly. Nižší emise tak poukazují na skutečnost, že H2i zlepšuje jejich parametry. Motory jsou přídavkem vodíku dekarbonizovány, tím ve velmi dobrém technickém stavu. Nižší hodnoty emisí zvyšují životnost motoru a jeho komponent. Výsledkem jsou nižší výdaje řidičů za servisní úkony.

Motory se přídavkem vodíkového plynu mění. Jejich charakteristika je nejvíce znatelná porovnáním dvou stejných motorizací.

Vozidlo s instalovanou H2i jednotkou se projevuje tišším a kultivovanějším-klidnějším chodem motoru, menším zápachem z výfuku (z výfuku není kouř, zápach upraveného vozidla tak štiplavý).

H2i upravené vozy mají vyšší kroutící moment, rychlejší akceleraci a i s těžkým nákladem nejsou brzdou dnešního hustého provozu.

jak-vodikovy-motor-funguje-starter

Výroba

Celý proces je principem velmi jednoduchý a bezpečný. Začíná otočením klíčku v automobilu, kdy H2i generátor začne z vody produkovat vodíkový plyn. Jakmile motor vypnete, vypnete i výrobu vodíkového plynu. Vodík je uchováván ve vodě a z vody ho produkuje H2i generátor, až když motor nastartujeme. Není potřeba žádných tlakových nádob. Vodíkový plyn je ve vodě. H2i je průlomová technologie snižování závislosti na fosilních palivech. Technologie, která pomáhá snižovat jedovaté, vypouštěné emise každého upraveného vozu.

 

pan-vodicka-vyhody-vodiku-v-aute 2

H2i je technologie, která nám řidičům snižuje náklady za paliva a servis

Přídavkem vodíku spalovacím motorům dochází k reakcím, které mají vliv na zvýšenou životnost všech jeho komponent.

  • Výrazně nižší emise – Výborný stav motorů
  • Nižší teplota spalin – Motory se nepřehřívají
  • Vodík motory dekarbonizuje – Olej bez karbonu má stále vysokou viskozitu
  • Motory se méně chvějí – Nížší vibrace zvyšují celkovou životnost agregátů
  • Snižuje se spotřeba oleje
  • Nezanáší se EGR ventil
  • Zlepšuje se stav vstřikovacích trysek – Není nutná drahá výměna
  • H2i je technologie, která nabízí větší radost z jízdy, inovaci, která je za zlomek ceny.
  • H2i systém jsme vyvinuli, vyrábíme a po celou dobu testovali. Strávili tisíce hodin úpravami a měřeními, aby H2i fungovalo. Naše výsledky jsou podloženy prací. H2i je dnes jediný, český originální systém, který má unikátní konstrukci a konfiguraci, která zaručuje velice nízký příkon a prověření na stovkách vozidel a různých druhů motorizací.
  • Upravte své vozidlo vodíkovou technologií H2i. Vodík je čisté a ekologické palivo, které získáváme z vody a ve vodu se opět vodík promění. Vodík je nekonečný zdroj energie.

Schéma zapojení a výhody spalování vodíku

Při poskytování našich služeb nám pomáhají soubory cookie. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte více info

Cookie je krátký textový soubor, který navštívená webová stránka odešle do prohlížeče. Umožňuje webu zaznamenat informace o vaší návštěvě, například preferovaný jazyk a další nastavení. Příští návštěva stránek tak může být snazší a produktivnější. Soubory cookie jsou důležité. Bez nich by procházení webu bylo mnohem složitější. Soubory cookie slouží k celé řadě účelů. Používáme je například k ukládání vašich nastavení bezpečného vyhledávání, k výběru relevantních reklam, ke sledování počtu návštěvníků na stránce, k usnadnění registrace nových služeb, k ochraně vašich dat nebo k ukládání nastavení reklam. Přečtěte si o typech souborů cookie, které Google používá, a o tom, jak společnost Google a její partneři tyto soubory cookie využívají v reklamě. Zásady ochrany soukromí popisují, jak při používání souborů cookie chráníme vaše osobní údaje a další data.

Zavřít