Technologie výroby vodíku s H2i generátorem - Jezdi úsporně a ekologicky H2i

Technologie výroby vodíku s H2i generátorem

pan-vodicka-jak-funguje-vodikovy-clanek-2

Jak funguje naše auto na vodík?

  • Ve vozidle se spalovacím motorem je H2i systém-vodíkový generátor
  • H2i je automaticky napájeno z autobaterie a jeho MAX příkon je 90W
  • H2i produkuje z vody vodíkový plyn
  • H2i se automaticky spíná a vypíná při jízdě s vozem
  • Vodík proudí do motoru vzduchovým sáním
  • Motor stále funguje na své původní palivo
  • Vodík je používán jako aditivum spalovacích motorů

Jak funguje vodíkový generátor H2i?

jak-vodikovy-motor-funguje-vodikovy-clanek

Vodík

Srdcem této technologie je titanový vodíkový generátor, který produkuje elektrolýzou z vody přesné množství vodíkového plynu. Vodíkový generátor je konfigurován tak, že k produkci vodíku a kyslíku potřebuje palubní napětí 12-15V. Jeho příkon se liší dle typu motoru a paliva. V reálném provozu máme ověřeno, že maximální odběr vodíkového generátoru je pouze MAX 70W. U běžných turbodieslových jednotek je to 55W, u benzínových motorů obvykle ještě méně.

jak-vodikovy-motor-funguje-starter

Výroba

Celý proces je principem velmi jednoduchý a bezpečný. Začíná nastartováním automobilu. V tom okamžiku H2i jednotka začne elektrolýzou z vody produkovat vodíkový plyn. Vodík se přidává do motoru přes vzduchové sání. Ten je motorem nasáván, NIKOLIV vstřikován nebo dávkován podle sešlápnutí plynového pedálu (nezasahuje se do konstrukce motoru). Motor nasává stále stejné množství. Společně s kyslíkem se vodík dostane do spalovacího procesu. Jakmile motor vypnete, vypnete i výrobu vodíkového plynu. Není potřeba žádných tlakových nádob. Vodíkový plyn se vyrábí za jízdy z destilované vody.

jak-vodikovy-motor-funguje-sani-motoru

Spalování

Ten hlavní důvod, proč přidávat vodík jako aditivum do spalovacích motorů je ten, že podporuje lepší spalovací proces. Pokud vám lépe shoří směs ve válci, tím menší jsou saze, emise a teplota zplodin. A pokud se lépe spaluje palivová směs ve válcích, tím plynulejší je chod motoru.

Podívejte se na výsledky EMISNÍCH testů s vodíkovým generátorem.

pan-vodicka-vyhody-vodiku-v-aute 2

H2i vodíkový generátor snižuje náklady na provoz vozidla

Přídavkem vodíku spalovacím motorům dochází k reakcím, které mají vliv na zvýšenou životnost všech jeho komponent.

  • Výrazně nižší emise – nezanášejí se EGR, DPF filtry
  • Nižší teplota spalin – motory netrpí přehříváním
  • Dekarbonizace – stále vysoká vizkozita oleje
  • Menší vibrace – vyšší životnost agregátů
  • Tišší a kultivovanější chod motoru – větší radost z jízdy

Schéma zapojení a výhody spalování vodíku

Při poskytování našich služeb nám pomáhají soubory cookie. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte více info

Cookie je krátký textový soubor, který navštívená webová stránka odešle do prohlížeče. Umožňuje webu zaznamenat informace o vaší návštěvě, například preferovaný jazyk a další nastavení. Příští návštěva stránek tak může být snazší a produktivnější. Soubory cookie jsou důležité. Bez nich by procházení webu bylo mnohem složitější. Soubory cookie slouží k celé řadě účelů. Používáme je například k ukládání vašich nastavení bezpečného vyhledávání, k výběru relevantních reklam, ke sledování počtu návštěvníků na stránce, k usnadnění registrace nových služeb, k ochraně vašich dat nebo k ukládání nastavení reklam. Přečtěte si o typech souborů cookie, které Google používá, a o tom, jak společnost Google a její partneři tyto soubory cookie využívají v reklamě. Zásady ochrany soukromí popisují, jak při používání souborů cookie chráníme vaše osobní údaje a další data.

Zavřít