PŘÍHODY Z CEST: Test motorové brzdy prokázal zvýšení výkonu přídavkem vodíku - Jezdi úsporně a ekologicky H2i

PŘÍHODY Z CEST: Test motorové brzdy prokázal zvýšení výkonu přídavkem vodíku

PŘÍHODY Z CEST: Test motorové brzdy prokázal zvýšení výkonu přídavkem vodíku

Vracím se domů a na cestě bliká výstražnými světly Mercedes Benz Vito s holandskou značkou. Chlapi mají defekt a mávají. Dávám blinkr a zastavuji. Zlomil se jim zvedák a nejsou schopni auto zvednout. Vytahuji svůj a chlapi se dávají do opravy. Mezitím se dáváme do řeči.

Když se potkají dva motorkáři

Řidič se jmenuje Amel. Pracoval v KTM a objevujeme společné téma – motorky. Když se mě ptali, co dělám já, odpověděl jsem, že vyrábím vodíkové jednotky. Nejprve nechápali a tak jsem jim ukázal zařízení v praxi, jak funguje na mé Octavii. Zařízení se jim tak líbilo, obzvláště po svezení s mou TDi Octavií (aktuálně 420.000 km), že jsme ještě v ten den H2i instalovali do jeho Mercedesu.

První zkušenosti s vodíkem

Po týdnu mi Amel poslal své první zkušenosti s H2i. Nájezd na plnou nádrž je vyšší o cca 100km. Vyšší výkon a akcelerace. A aby vyvrátil placebo efekt, postavil Vito na motorovou brzdu. Vito již bylo načipované a 175 koní je slušná porce výkonu pro dodávku. 

AMEL PÍŠE:

Hello Martin,

‎The car engine works perfectly.  I think, it’s quieter and obviously has more power! I attached the dyno results. The test was good: HP without hydrogen 187.8hp, with hydrogen 192,9hp = 5,1hp more. Couple without hydrogen 443Nm, with hydrogen 458Nm = 15Nm more.

The results are only true after 3000rpm throttle doesn’t work properly . After 3.000rpm I can use the throttle 100%. So that’s the reason why the dyno show less power.

It seems I can drive 100km more on full tank.

výsledky motorové brzdy

S H2i se výkon ještě zvedl.

Bez H2i 175 koní a 443Nm

S H2i ON 180 koní a 458Nm

To je 5 koní navíc a kroutící moment o 15Nm vyšší!

Graf motorové brzdy ukazuje křivky měření. Amel mi psal, že má ale problém s elektronikou u plynového pedálu a tak data do 3000 otáček nejsou přesná. .

Zvýšení výkonu jako bonus

Primární funkce H2i jednotky je snížení emisí, dekarbonizace, nižší náklady na palivo a hlavně vysokou životnost motorů. Částky za servis jsou dnes astronomické.

 Takto velké zvýšení kroutícího momentu je silně návykové.  Kontaktujte nás a přesvědčte se sami.

Přeji vám mnoho šťastných kilometrů
Martin Bužek
Technolog a vývojář H2i

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.

Při poskytování našich služeb nám pomáhají soubory cookie. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte více info

Cookie je krátký textový soubor, který navštívená webová stránka odešle do prohlížeče. Umožňuje webu zaznamenat informace o vaší návštěvě, například preferovaný jazyk a další nastavení. Příští návštěva stránek tak může být snazší a produktivnější. Soubory cookie jsou důležité. Bez nich by procházení webu bylo mnohem složitější. Soubory cookie slouží k celé řadě účelů. Používáme je například k ukládání vašich nastavení bezpečného vyhledávání, k výběru relevantních reklam, ke sledování počtu návštěvníků na stránce, k usnadnění registrace nových služeb, k ochraně vašich dat nebo k ukládání nastavení reklam. Přečtěte si o typech souborů cookie, které Google používá, a o tom, jak společnost Google a její partneři tyto soubory cookie využívají v reklamě. Zásady ochrany soukromí popisují, jak při používání souborů cookie chráníme vaše osobní údaje a další data.

Zavřít